Dagar kvar tills avresa!

måndag 11 april 2011

Påminnelse om mötet i Göteborg!

Nu är det endast 10 veckor kvar till avresa!!! Ojojoj, vad jag längtar. Det kommer att bli en kanonresa!


  
Jag vill påminna alla er som flyger från GÖTEBORG om föräldraträffen/infomötet som går av stapeln på LÖRDAG kl 14.00 i stora salen, i Haga församlingshem, Göteborg!
Ni kommer att få träffa er konfirmationspräst Bosse, hans fru Eva och mig (Jenny) som kommer att vara aktivitetsledare för er grupp under resan. Vi ser verkligen fram emot att träffa er för första gången!

Vi ses på lördag!


Hälsningar,

Jenny Karlsson

6 kommentarer:

  1. Hej! Kan du vara snäll och bekräfta adressen till Haga församlingshem; enligt Google är det Haga Östergata 30. Rätt?

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tyvärr jag jag inte bekräfta adressen eftersom jag aldrig varit i just det församlingshemmet innan. Däremot kan prästen Bosse Lärnered självklart hjälpa er med att hitta dit! Bosses telefonnr är: 0707871628 / 0156-13339

    Mvh,

    Jenny Karlsson

    SvaraRadera
  3. Hej! Jo, jag undrar: när är mötet ungefär slut? Hur många timmar? Ska bli jättekul iaf. :D

    SvaraRadera
  4. Tyvärr svarar ingen på något av telefonnumren du skrev... Vilken adress ska du själv gå till?

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Vad tråkigt att ni inte lyckats få tag i Bosse!
    Det är nämligen såhär att jag har en kompis som kommer att visa mig var församlingshuset ligger imorgon men hon kan inte adressen utantill. Dock har jag kollat upp adressen på hitta.se, eniro.se, google.se, samt församlingens egen hemsida och på samtliga sidor står Haga östergata 30 angiven som adress.
    Vi ses imorgon!

    Mvh,

    Jenny Karlsson

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Mötet brukar ta ca 2 timmar, beroende på mängden frågor osv.
    Jag tycker också att det ska bli jättekul att träffa er alla=). Vi ses imorgon!

    Jenny

    SvaraRadera