Dagar kvar tills avresa!

torsdag 17 mars 2011

Vill ni gästblogga i sommar???

Hejsan alla konfirmander! Vet inte hur ni känner, men idag längtar jag (Jenny) otroligt mycket till Malta! Vi ledare är redan igång och planerar inför sommaren så nu känns det verkligen att resan är på gång.
Ni som reser från Malmö/Köpenhamn har ju redan haft sin informationsträff med er präst Christel och er ledare Marta. Även Bobby och jag själv ser verkligen fram emot att träffa er som reser från Göteborg och Stockholm på era respektive informationsträffar (Stockholm: 10e april, Göteborg: 16e april)!

Nu till det jag vill fråga er om! Skulle några av er vilja gästblogga på den här bloggen från Malta i sommar?
Det kommer förmodligen att gå till så att man går ihop 2-5 st (om man är i samma grupp eller ej spelar ingen roll), skriver ett inlägg/meddelande på en lapp och ger det till en av ledarna. Ledaren fotar sedan de som skrivit tillsammans och lägger upp bilden och er text! Anledningen till att ni inte kommer kunna skriva meddelandet direkt i bloggen är att vi ledare har begränsad tillgång till internet på Malta.
Låter detta som en bra/rolig idé? Kommentera här nere!

4 kommentarer:

  1. Det låter super kul. Jag skulle gärna tänka mig att gästblogga !! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Kul att du är intresserad av att blogga. Det kommer det nog vara fler som är!

    Hoppas du får en fortsatt bra vecka=).

    SvaraRadera
  3. Jag vill gästblogga gärna :D
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej Andrea! Kul att höra att du också är intresserad. Vi ska se till att så många som möjligt som vill får möjlighet att blogga =)!

    Ledarna

    SvaraRadera