Dagar kvar tills avresa!

onsdag 22 juni 2011

Tema- disco på lördag!

Malmö- och Stockholmsgruppen är nu framme på Malta och har talat om för mig att vädret givetvis är underbart varmt och soligt =). Ojojoj, vad ni i Gbg- gruppen precis som jag måste längta till avfärd imorgon!

Jag ville också säga att Bobby som nu är framme på Malta har meddelat mig att det är tema "White Night" på discot på lördag vilket innebär vita kläder! Dessutom kan jag meddela att det bjuds på shopping lördag förmiddag =). 
Imorgon är det i alla fall äntligen dags. Malmö och Stockholm, snart kommer vi och joinar er ;)!

Jag ser väldigt mycket fram emot att träffa er alla och att göra hela den här resan ihop med er.

Jenny




2 kommentarer:

  1. Måste man ha helvita kläder eller räcker det med en tröja som är vit? Kan tänka mig att alla killar inte har vita byxor :)
    //Ami

    SvaraRadera
  2. Hej Ami!

    Det gör du precis som du vill. Det är absolut inget tvång på helvita kläder, det är bara en kul grej liksom =).

    Jenny

    SvaraRadera